Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi uiszcza się miesięcznie, w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca, którego dotyczy obowiązek ponoszenia opłaty.
Opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi można uiścić gotówką w kasie Urzędu Miasta i Gminy Prochowice codziennie w godz. 8.00 -15.00 z przerwą od godz. 12.00 do 12.30 lub przelewem na rachunek bankowy Gminy Prochowice 90 8669 0001 0341 3597 2000 0028. W tytule przelewu należy wpisać miesiąc, którego dotyczy opłata, a w przypadku wnoszenia opłaty z konta nie należącego do płatnika konieczne jest wpisanie imienia i nazwiska płatnika.
Wysokość opłaty naliczana jest w następujący sposób:
- w przypadku segregacji odpadów:
11,00 zł x ilość zadeklarowanych osób = miesięczna kwota opłaty
- w przypadku odpadów niesegregowanych:
20,00 zł x ilość zadeklarowanych osób = miesięczna kwota opłaty.
Przykład obliczenia opłaty dla rodziny składającej się z 4 osób i prowadzącej segregację odpadów:
11,00 zł x 4 osoby = 44 zł/ miesiąc
Uprzejmie prosimy Państwa o pamiętaniu o regulowaniu płatności w wyznaczonych terminach, gdyż nie będzie zawiadomień o konieczności ich wnoszenia, a brak opłaty będzie skutkował naliczeniem odsetek i egzekucją należności.